ACTUACIONS DE L’AJUNTAMENT DE MASLLORENÇ DESTINADES A EQUIPAMENTS MUNICIPALS CULTURALS

28/09/2023 Actualitat

Des de l’1 de gener de 2022 fins el dia 30 de juny de 2023, l'Ajuntament de Masllorenç ha portat a terme les següents actuacions destinades a equipaments municipals culturals o d'interès ciutadà i en elements patrimonials de l'any 2022:

- Adquisició d'un escenari modular a Grup Viada Mataró, SL amb un cost de 7.975,06 euros

- Adquisició d'un equip portàtil de so a Serveis Audiovisuals Calafell, SL per un import de 603,55 euros

- Equipament d'una sala multiusos amb aire condicionat a càrrec de Serveis Grup Metareg, SA per un import de 8.629,66 euros

- Confecció d'un marge de pedra seca a càrrec d’Eduard Pous Grebol amb un cost de 4.114,00 euros

- Equipament de la biblioteca municipal amb llibres adquirits a Mar del Mar Vives Guasch i a Alba Martí Busquets per un import de 3.000,00 i 2.000,15 euros respectivament

Aquestes actuacions han comptat amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona.

La Junta de Govern d’aquesta administració que va tenir lloc el dia 29 de novembre de 2022, va aprovar la concessió d’un ajut de 23.750,00 euros a l’Ajuntament de Masllorenç en el marc en la convocatòria de subvencions als ajuntaments, a entitats municipals descentralitzades i a altres ens dependents, de la demarcació de Tarragona, destinades a inversions en equipaments municipals culturals o d'interès ciutadà, en béns inventariables a aquests equipaments i en elements patrimonials de l'any 2022.