Logo Masllorenç

Masllorenç

Baix Penedès

Ets a: Portada > Notícies > Subvencions Diputaci...

Subvencions Diputació de Tarragona 2015

1
.- PROGRAMA DE FINANÇAMENT DE DESPESES DERIVADES DEL FUNCIONAMENT, CONSERVACIÓ I MANTENIMENT DELS CONSULTORIS MÈDICS LOCALS DE TITULARITAT MUNICIPAL

Per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona que va tenir lloc el dia 19 de juny de 2015, es va concedir a l’Ajuntament de Masllorenç un ajut per un import de 4.635,68 € la convocatòria de l’any 2015 del programa de concessió de subvencions per al finançament de despeses per a la millora de les instal·lacions i equipament dels consultoris mèdics locals de titularitat municipal.

2.- CONTRACTACIÓ D’ACTIVITATS INCLOSES EN EL CATÀLEG PER A PROGRAMACIONS CULTURALS DELS AJUNTAMENTS (E-CATÀLEG)

- Per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona que va tenir lloc el dia 20 de març de 2015, es va concedir a l’Ajuntament de Masllorenç un ajut per un import de 1.300 € per l’actuació del grup “La Família Camallarga – La Central Cultural amb l’espectacle “Xanquer – Bàsquet” que va tenir lloc el dia 14 de febrer de 2015, contractada per mitjà del catàleg per a programacions culturals dels ajuntaments.

- Per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona que va tenir lloc el dia 16 d’octubre de 2015, es va concedir a l’Ajuntament de Masllorenç un ajut per un import de 1.575,00 € per l’actuació de Joan Reig que va tenir lloc el dia 30 de juliol de 2015, contractada per mitjà del catàleg per a programacions culturals dels ajuntaments.

- Per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona que va tenir lloc el dia 16 d’octubre de 2015, es va concedir a l’Ajuntament de Masllorenç un ajut per un import de 3.000,00 € per l’actuació de Cat Rock que va tenir lloc el dia 31 de juliol de 2015, contractada per mitjà del catàleg per a programacions culturals dels ajuntaments.

- Per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona que va tenir lloc el dia 16 d’octubre de 2015, es va concedir a l’Ajuntament de Masllorenç un ajut per un import de 850,00 € per l’actuació del Mag Albert que va tenir lloc el dia 2 d’agost de 2015, contractada per mitjà del catàleg per a programacions culturals dels ajuntaments.

- Per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona que va tenir lloc el dia 18 de desembre de 2015, es va concedir a l’Ajuntament de Masllorenç un ajut per un import de 850,00 € per l’actuació de Xavi Martín & Josep Mateu que va tenir lloc el dia 4 d’octubre de 2015, contractada per mitjà del catàleg per a programacions culturals dels ajuntaments.

3.- PROGRAMA EXTRAORDINARI DE SUPORT ALS CENTRES DE PRIMER CICLE D’EDUCASIÓ INFANTIL DE TITULARITAT MUNICIPAL 2015-2015

Per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona que va tenir lloc el dia 18 de desembre de 2015, es va concedir a l’Ajuntament de Masllorenç un ajut per un import de 7.175,00 € dins la convocatòria de l’any 2015 del programa de extraordinari de suport als centres de primer cicle d’educació infantil de titularitat municipal.