Logo Masllorenç

Masllorenç

Baix Penedès

Ets a: Portada > Notícies > Ajuts concedits per ...

Notícies

Ajuts concedits per la Diputació de Tarragona a l'Ajuntament de Masllorenç de l'any 2017

PROGRAMA DE FINANÇAMENT DE DESPESES DERIVADES DEL FUNCIONAMENT, CONSERVACIÓ I MANTENIMENT DELS CONSULTORIS MÈDICS LOCALS DE TITULARITAT MUNICIPAL

Per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona que va tenir lloc el dia 3 de novembre de 2017, es va concedir a l’Ajuntament de Masllorenç un ajut per un import de 2.961,74 € la convocatòria de l’any 2017 del programa de concessió de subvencions per al finançament de despeses per a la millora de les instal·lacions i equipament dels consultoris mèdics locals de titularitat municipal.

PROGRAMA D’ACTUACIONS DE PROTECCIÓ DE LA SALUT PÚBLICA PER LA MILLORA DE LA GESTIÓ I LA QUALITAT DE L’AIGUA DE CONSUM HUMÀ

Per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona que va tenir lloc el dia 17 de novembre de 2017, es va concedir a l’Ajuntament de Masllorenç un ajut per un import de 842,37 € dins la convocatòria de l’any 2017 del programa d’actuacions de protecció de la salut pública per a la millora de la gestió i la qualitat de l’aigua de consum humà.

PROGRAMA DE PROTECCIÓ DE LA SALUT PÚBLICA PER A LA GESTIÓ D’ESPÈCIES PLAGA I ESPÈCIES INVASORES EN ESPAIS URBANS I PERIURBANS I RECOLLIDA D‘ANIMALS DOMÈSTICS ABANDONATS

Per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona que va tenir lloc el dia 17 de novembre de 2017, es va concedir a l’Ajuntament de Masllorenç un ajut per un import de 3.337,92 € en concepte de peridomèstics dins la convocatòria de l’any 2017 del programa de protecció de la salut pública per a la gestió d’espècies plaga i espècies invasores en espais urbans i periurbans i recollida d’animals domèstics abandonats

PROGRAMA EXTRAORDINARI DE SUPORT ALS CENTRES DE PRIMER CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL DE TITULARITAT MUNICIPAL 2016-2017

Per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona que va tenir lloc el dia 24 de novembre de 2017, es va concedir a l’Ajuntament de Masllorenç un ajut per un import de 6.737,50 € dins la convocatòria de l’any 2017 del programa extraordinari de suport als centres de primer cicle d’educació infantil de titularitat municipal.

CONTRACTACIÓ D’ACTIVITATS INCLOSES EN EL CATÀLEG PER A PROGRAMACIONS CULTURALS DELS AJUNTAMENTS  (E-CATÀLEG)

- Per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona que va tenir lloc el dia 16 de juny de 2017, es va concedir a l’Ajuntament de Masllorenç un ajut per un import de 700 € per l’actuació del grup “Colla Gegantera no ve d’un pam – La Central Cultural de Valls” amb l’espectacle “Cercaviles i trobades” que va tenir lloc el dia 25 de febrer de 2017, contractada per mitjà del catàleg per a programacions culturals dels ajuntaments.

- Per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona que va tenir lloc el dia 29 de setembre de 2017, es va concedir a l’Ajuntament de Masllorenç un ajut per un import de 5.985,40 € per l’actuació del grup “Orquestra la Nova Saturno” amb l’espectacle “Concert i ball temporada alta” que va tenir lloc el dia 5 d’agost de 2017, contractada per mitjà del catàleg per a programacions culturals dels ajuntaments.

- Per acord de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona que va tenir lloc el dia 29 de setembre de 2017, es va concedir a l’Ajuntament de Masllorenç un ajut per un import de 1.800,00 € per l’actuació del grup “Grup Loren” amb l’espectacle “Festa Major” que va tenir lloc el dia 4 d’agost de 2017, contractada per mitjà del catàleg per a programacions culturals dels ajuntaments.

PLA D’ACCIÓ MUNICIPAL INVERSIÓ - 2017

La Diputació de Tarragona ha concedit en data 15 de desembre de 2017 una subvenció de 91.668,05 euros a l’Ajuntament de Masllorenç dins del programa d’inversió el Pla d’Acció Municipal 2017 per l’actuació “Reforma del Casal Social per a Joves i Gent Gran”. El pressupost de les obres és de 288.003,74 euros i el termini de finalització està previst per el segon trimestre 2019.

PLA D’ACCIÓ MUNICIPAL MANTENIMENT - 2017

La Diputació de Tarragona ha concedit en data 15 de desembre de 2017 una subvenció de 58.784,95 euros a l’Ajuntament de Masllorenç dins Del programa de Despesa Corrent Del Pla d’Acció Municipal 2017 destinat a fer front de les despeses de subministrament elèctric, assegurances, material d’oficina, arrendaments urbans, treballs seguretat i carburants de l’exercici 2017